Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3. Rendelési információk ismertetése
4. A megrendelések feldolgozása
5. Termékre keresés
6. Fizetéssel kapcsolatos információk
7. Szállítás és kézbesítés
8. Szállítási díjakról szóló tájékoztató ismertetése
9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
10. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
11. Az elállási jog ismertetése
12. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
13. Szerzői jog
14. Összefoglaló – Mit tegyek, ha valami problémám van a csomaggal?

 

1. Üzemeltetői adatok

A www.penztarcanet.hu  webáruház üzemeltetője: Leveleki Miklós Egyéni Vállalkozó
Székhely, telephely: 6500 Baja Czirfusz Ferenc utca 18. 
Nyilvántartási szám: 04524155
Adószám: 44018371-2-23
Bank: Kereskedelmi és Hitelbank
Számlaszám: 10402513-25154254-00000000
Szerződés nyelve: magyar
E-mail cím:  info@penztarcanet.hu
Telefonos elérhetőség: 06-30/3036134
Telefax: 06-79/421741
Postacím: 6500 Baja, Czirfusz Ferenc utca 18.
Tevékenységet engedélyező hivatal: Bajai Polgármesteri Hivatal
Engedély száma: V.20980-2/2013
Tárhely szolgáltató: ITC Kft.
Tárhely szolgáltató székhelye: 1074 Budapest, Dohány utca 67.
Tárhely szolgáltató e-mai címe: office@itcltd.hu


A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az Ügyfélszolgálat menüpontban megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk!
A webáruházban feltüntetett árak BRUTTÓ árak, és tartalmazzák a hatályos törvények szerinti ÁFA mértékét és forintban értendőek. Azon termékek ahol 0 (nulla) Ft-os ár szerepel, az adott időpontban nem kaphatóak. Az ilyen termékek megrendelése nem érvényes, a 0 forintos ár feltüntetés nem minősül ingyenes ajánlatnak. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A szállítási költséget nem tartalmazzák a termékeknél feltüntetett árak.

 

2.Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

www.penztarcanet.hu  termékkínálatát pénztárcák, bőrdíszmű kiegészítők és táskák alkotják.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Férfi pénztárca
  • Irattartó pénztárca
  • Női pénztárca
  • Női croco pénztárca
  • Női keretes pénztárca
  • Brifkó pénztárca
  • Swarovski köves női pénztárca
  • Kártyatartó
  • Kulcstartó
  • Női alkalmi táska
  • Női bőrtáska
  • Férfi bőrtáska

A feltüntetett méretek tájékoztató jellegűek, a termékek jellegéből adódóan néhány milliméter eltérés lehetséges.
Ajánlataink a készlet erejéig érvényesek.

 

3. Rendelési információk ismertetése

Áruházunkban az Önnek tetsző terméket, termékeket tegye a KOSÁR-ba. Az alapmennyiség be van állítva, minden esetben 1db.

Előzetes regisztráció nem szükséges, a pénztárnál kell adataikat megadni. Kérjük, a csillaggal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert azok nélkülözhetetlenek a megrendelés feladásához. A vásárlói adatok megadását és az összefoglaló végén az általános szerződési feltételek elfogadását követően kattintson a „Rendelés megerősítése” gombra. Ezután küldünk Önnek egy visszaigazolást a megadott e-mailcímre.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, úgy a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-tól 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az 16 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja megrendelését. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül.  Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

5. Termékre keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. 
A weboldal tetején a keresőbe kell beírni a termék nevét vagy a cikkszámot. A kereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében szerepel a beírt szó. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. 
Lehetősége van különböző paraméterek alapján keresni a főoldalon. Válassza ki a kívánt paramétereket majd kattintson a keresés gombra. Ekkor az összes az Ön által keresett termék megjelenik.

Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

 

6. Fizetéssel kapcsolatos információk

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a Magyar Posta alkalmazottjának kell kifizetni.

A csomag átvételekor bankkártyával vagy készpénzzel fizethet az Ön által választott Postapont, Mol Postapont vagy Coop Postapont egyikén. Házhozszállítás esetén a futárnak kell átadni a csomag vételárát, itt azonban csak készpénzes fizetésre van mód.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A szállítás díja minden esetben a termék vételárán felül fizetendő.

 

7. Szállítás és kézbesítés

Webáruházunk a Magyar Postával szerződött a megrendelt csomagok szállítására.
Munkanapokon 13 óráig leadott megrendelések legkorábban 1 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a Magyar Posta által.
Kérjük, csak abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját. 
 

Ön öt szállítási lehetőség közül választhat:

  •  Házhozszállítás

A MPL futár napközben 8-16 óra között az Ön által megadott szállítási címre fogja kiszállítani a csomagot. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagját, esetlegesen munkahelyi címet adjon meg ezért. Webáruházunkban vásárolt termékeket magyarországi címre szállítjuk ki. Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult a csomagot átveheti. 

  •  Postán átvehető

Csomagját az Ön által megjelölt Postán veheti át munkanapokon 9 órától. Az átvétel időpontjáról sms-ben fogja tájékoztatni a Posta, amennyiben a megrendelés folyamán megadta mobiltelefonszámát. Kérjük, vigye magával személyi igazolványát, és a posta által megküldött csomagazonosítót.

  •  MOL kúton átvehető

Ennél a szállítási módnál az Ön által megjelölt Mol benzinkútra fog megérkezni a csomagja. Az átvétel időpontjáról sms-ben fogja tájékoztatni a Posta, amennyiben a megrendelés folyamán megadta mobiltelefonszámát. Kérjük, vigye magával személyi igazolványát, és a posta által megküldött csomagazonosítót.

  • COOP postaponton átvehető

Ennél a szállítási módnál az Ön által megjelölt COOP boltba fog megérkezni a csomagja. Az átvétel időpontjáról sms-ben fogja tájékoztatni a Posta, amennyiben a megrendelés folyamán megadta mobiltelefonszámát. Kérjük, vigye magával személyi igazolványát, és a posta által megküldött csomagazonosítót.

  • Csomagautomatán átvehető

Ennél a szállítási módnál az Ön által megjelölt Csomagautomatába fog megérkezni a csomagja. Az átvétel időpontjáról sms-ben fogja tájékoztatni a Posta. A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésünkre.

Hogyan vegyük át a csomagunkat bemutató videó: https://youtu.be/gciWvaMRtFY

  • Csomag nyomkövetése:

A Magyar Posta által megküldött csomagazonosítót felhasználva csomagját nyomon követheti a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon, vagy a Magyar Posta mobil applikációján, mely IOS és Android, valamint Windows Phone operációs rendszerekre ingyenesen letölthető.

 

8. Szállítási díjakról szóló tájékoztató ismertetése

15.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjmentes, alatta egységesen minden választható szállítási módnál 890 Ft.

 

9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni.
Ezt az igényét jelezheti a 0630/4755345-es telefonszámon, vagy e-mailen az info@penztarcanet.hu címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költség nem terheli.

 

10. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Az általunk forgalmazott termékeket a gyártási folyamatok során szigorú minőségellenőrzésnek vetik alá a gyárakban, továbbá a termékek csomagolása előtt is történik egy ellenőrzés. Ennek ellenére is sajnos előfordulhat, hogy a használat során a termék meghibásodhat.

www.penztarcanet.hu webáruházban forgalmazott termékekre hat hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A vásárlásról a csomagolásban kapott számlát kérjük őrizze meg, mivel ezzel tudja érvényesíteni a garanciát.
A garanciális termékek visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül vállalkozásunk címére kell visszaküldeni a 6500 Baja, Czirfusz Ferenc u. 18. címre.

Utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

- Amennyiben a garanciális termék javítható, elvégezzük a szakszerű javítást és saját költségünkön visszaküldjük a javított terméket vevő részére.

- Amennyiben a garanciális termék nem javítható – vevő döntése alapján- egy új terméket küldünk saját költségünkön, vagy a vételárat visszafizetjük.

 

Az alábbi rendelet szabályozza az általunk forgalmazott termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézését:  

49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről.

A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján – az igazságügy miniszterrel egyetértésben – a következőket rendelem el:
1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
(1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.
(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.
(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.
(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.
(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.
7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.
(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BKM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.

Forrás: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300049.GKM

 

11. Az elállási jog ismertetése

A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól:  a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Vállalkozásunk sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. 
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. 
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, vállalkozásunk kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárát a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termék árát csak utalással juttatjuk vissza a vásárlóhoz.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárló részére.

 

12. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza vállalkozásunk címére.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat vállalkozásunknak nem áll módjában átvenni! 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a www.penztarcanet.hu a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. 

 

13. Szerzői jogok

A www.penztarcanet.hu egésze, annak termékfotói, grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a Webáruház felületén, valamint a webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak.

A www.penztarcanet.hu webáruház tartalmát idézni egészben vagy részletekben kizárólag a Szolgáltató írásos beleegyezésével lehetséges. A webáruház tartalmának engedély nélküli felhasználása estén szolgáltató, mint a szerzői jogok tulajdonosa bírósághoz fordul ezen jogsértés rendezése céljából.

 

14. Összefoglaló – Mit tegyek, ha valami problémám van a csomaggal?

  • Szállítási sérült csomag:

Ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át. Ebben az esetben kérjük, hívja fel vállalkozásunkat és tájékoztasson minket erről a tényről. Amennyiben átveszi a csomagot, abban az esetben azonnal bontsa ki és ellenőrizze annak tartalmát. Ha szállítási sérülést észlel, soron kívül hívja fel vállalkozásunkat és vetessen fel jegyzőkönyvet vállalkozásunkkal a sérülésről, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Amennyiben Ön a kézbesítés napján nem jelez sérülést, úgy vállalkozásunk erre vonatkozóan reklamációt nem fogad el. Kérjük, ellenőrizze, hogy a csomag tartalmazza-e a számlát. Amennyiben nem tartalmazza, kérjük, értesítse Ügyfélszolgálatunkat.

  • Téves teljesítés:

Amennyiben nem azt (azokat) a termékeket kapja meg a csomagban, amelyeket megrendelt, úgy email-ben vagy telefonon soron kívül értesítsen minket.


Ajánlom ismerősnek

Küldés Kilépés
Termék nyomtatása
Nyomtatás Kilépés
Kérdés a termékkel kapcsolatban

Küldés Kilépés
A termék a kosárba került
X
Vásárlás folytatása Tovább a pénztárhoz